Modern elektromos fűtés napjainkban - Infrafűtés

infrafűtés

infrafűtés

Laki László Kornél – luxus lakás építész

2020. július 13. - tomi2020

Laki László Kornél vagyok, eredetileg közgazdász. Eredetileg közgazdásnak készültem, de édesanyám álmának megvalósításával kezdődött, hogy mivel ő képzőművészetet végzett és talán örököltem az ő tehetségét, ezért neki két álma volt. Az egyik, hogy legyen nagyon jó teniszező, másik, hogy legyek építész. Már elég idősen, 30 évesen mentem erre a pályára. Ebben az időben volt egy ingatlanos cégem, és feltűnt, mennyivel jobb házakat tudnék én tervezni, mit akiknek az ingatlanjait értékesítem. Ezt követően belekezdetem.

luxus lakás

Név: Laki László Kornél

Kor: 48 év

Foglalkozás: Építész mérnök

Elismerések: francia Jacques Rougerie Alapítvány díjnyertes építésze

Jellemzők: modern építészet, luxus lakás, családi ház tervezés

Külföldön, Franciaországban végeztem modern építész szakon. Egy olyan rendszert próbáltam felépíteni magamban, ami modern és egyedi, nem csak Magyarországon, de Európában is. Ennek a rendszernek nagy híve vagyok, és nem vagyok hajlandó erről letérni.

 

Luxus lakás és környezet tudatosság egyben

 

Ennek a rendszernek az alapvető lényege, hogy környezettudatosan, akár kicsit a saját stílusomat nézve, hivalkodóan, de olyan minimalista, de mégis ember közeli házakat próbálok tervezni, melyek összehozzák a bentlakót a természettel, folyamatosan kapcsolatban áll a külvilággal. Természetesen olyan területeken építem fel ezeket a családi házakat, hogy szeparálva legyenek, és a külvilág ne lássa az ő magánéletüket. Ez vonatkozik egy speciálisárnyékolás technikára, amit  a háznak a tervezésénél is figyelembe kell venni.

 

teljes cikk itt folytatódik.

A bejegyzés trackback címe:

https://infrafutes.blog.hu/api/trackback/id/tr2016003544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása